måndag 5 september 2011

Race!

Idag när jag precis hade kommit till jobbet bjöds det på ett riktigt turf race! Det var jom som i vanlig ordning på väg in till jobbet höll på att plocka alla mina zoner från min kvällsrunda.

När jag hade hört "zone lost" x antal gånger kollade jag till på mobilen och ser att han är på väg mot SciencePark samtidigt som krval dyker upp i hörnet på kartan, krval såg ut att sikta mot ScienceZone men hade en bit kvar. Det var som upplagt för ett race.

När jom sen hade tagit SciencePark satte han full fart mot ScienceZone och nu var det rätt jämt.


krval var dock där sekundrarna före in i zonen. Hur det gick kunde vi sen läsa i "frustrationstråden" i forumet på turfa.se:

"by krval » Today, 07:42
Frustrerande när man kommer först in i Sciencezone men plötsligt dyker en region lord upp bakom ryggen och säger "Tjena!" och får zonen för att han hade kortare takeover-tid..."


Härligt fightat! Mer sånt =D

1 kommentar:

  1. Haha, härligt :). Ibland är det nästan lika kul att se på när andra blockar varandra som att vara där själv och blocka någon.

    Kul med lite "in action"-bilder också!

    SvaraRadera