tisdag 27 september 2011

Försöker hänga med...

Ja vid senaste inlägget var jag fortfarande med i matchen... men under förra veckan var det mycket annat som tog upp min tid och jag halkade väldigt snabbt efter, särskilt som mipson verkar köra på som aldrig förr.

I lördags när jag kollade till läget i Turf så hade mipson 160k poäng och jag själv 104k poäng... Jag har alltså tappat 46k poäng, blir tungt att ta igen men man får göra sitt bästa. Denna lördagsmorgon kunde jag även konstatera att mipson hade 522pph vilket tyder på att han i princip ägde varenda zon i stan, starkt jobbat!

Detta krävde en kontring. Jag stack ut på morgonen och körde följande runda:
Tid: 03:01:17
Tagna zoner: 44
Poäng från övertagning: 4 480
Ackumulerade poäng: 3 432
Total poäng: 7 912

Det blev inte den snabbaste av rundor då jag hade ett ärende till cykelaffären och ett till webhallen när jag ändå var nere på stan. Mot slutet av rundan uppstod det dock lite komplikationer, Thunell dök upp och gensköt mig precis när jag var på väg hemåt och blockade sen hela min väg hem, inte snällt! Jag fick lägga om rundan och köra över sjukhuset och Djurgården för att få nånting att ta på vägen hem.

Efter att ha laddat telefonen och mig själv (lunch) fick det bli en runda till, nu skulle jag ta de zoner som Thunell blockat på min förra runda samt några av de han snott från mig under slutet av sin runda:

Tid: 01:42:15
Tagna zoner: 37
Poäng från övertagning: 3 440
Ackumulerad poäng: 4 29
Total poäng: 7 730

På söndagen var det dags för hackdag och f1 med NotImplemented.se så jag passade på en runda på väg dit:

Tid: 01:23:38
Tagna zoner: 30
Ackumulerad poäng: 2 905
Poäng från övertagning: 2 580
Total poäng: 5 485

Allt som allt blev det en bra helg med inte alltför mycket motstånd, lite tråkigt när man inte behöver fightas som zonerna men samtidigt bra om man bara kollar till sin position på topplistan.

Totalt blev det 21127 poäng under helgen och en hyffsad uppryckning på topplistan. Nu får vi se hur mycket man har tid med framöver.

Turfa lugnt!

2 kommentarer: